WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Tuesday, May 30, 2006

Hari ini malasnyer

Is .. hari ni entah kenapa rasa berdebar debar ...entah entah ada penyakit yang aku tak ketahui ..lupakan itu.. kemalasan aku nak berblog ni semakin menjadi jadi ..mana tidak nyer habis berterabur setting blog aku ... nak cantikkan blog lah konon tapi yang jadi nyer macam ni berterabur tak tentu pasal macam kena gegeran atau lebih tepat seperti lepas gempa bumi di Yjokkarta kat indonesia.. takziah kepada mereka yang ditimpa bencana.... tengah tengah surf internet tadi aku terbaca pasal adsense ... macammana nak cari duit lebih dengan benda ni . Kerja ni memerlukan ketabahan mencari sumber sumber yang perlu untuk dapat komisyen ada juga yang mencadangkan keyword keyword yang popular seperti car insurance loan hotel credit cardtravel dan entah lah macam macam ada seperti kata pakcik astro. lecehlah setting post aku ni perlukan word verification ...nanti lah aku coba diable kan benda ni...

1 comment:

Anonymous said...

errr..kurangkan hiasan tu skit bro.baru cun.