WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Friday, June 02, 2006

Lembaga di balik pintu

Man..man..man ...tolong aku ni...cepat aku dah tak tahan !!! ish sapa pulak yang terpekik malam malam buta ni?! aku kehairanan sambil bulu roma aku tetiba jer naik....ahh ini orang bukannya hantu bisik ku pada diri sendiri sambil mengusap janggut ungu ku yang sejemput wakakaka hmm aku belum lagi menyahut pangilan yang aku tak pasti samada aku sedang bermimpi atau dah terjaga ...PAPPP!!! aku tampar pipi ku ..adoi !!! sakit ... memang sah aku dah terjaga... aku lihat jam loceng di atas TV menunjukkan pukul 2.57 pagi ....perlahan lahan aku berjengket menuju kearah pintu untuk memeriksa siapakah yang empunya suara di sebalik pintu ...MANNNNNNNN.... !!!! opocot !!! sialan ..aaaa ap a? sapa?? soal ku sambil pura pura baru terjaga dari tidur.. aku lah cepat lah sikit..HOIII!!! lekas lah dia dah semakin dekat cepat...cepatlerrrr...
..aku rasa aku kenal suara tu...terus ku buka daun pintu tanpa banyak soal .... ehh!!!!??? tiada siapapun diluar .. tetiba saja aroma busuk pekat menusuk lubang hidung aku seperti aroma Body Shop yang tajam yang sukar hilang walaupun dah dguna beberapa hari...uwekkkkkkkk...rasa mual seakan-akan lekat di salur tekak aku yang memang mudah nak muntah pabila terhidu gas gas beracun seperti itu....HOI siapa tu !!!! aku mula memberanikan hati meninjau kerah luar laman. Memang tiada orang tapi bau busuk itu memang hampis sangat.. pretttttttttttt... aku menoleh kekiri ....satu lembaga sedang mencangkung di hujung longkang tepi rumah aku ... Man jangan pasang lampu .... kata suara itu.. dalam hati aku berbisik ahh tak mungkin dia baik aku pasangkan lampu .. PAPP!!! Hoiiiiiiiii... tutupppp !!!! eh Usup apa ko buat kat situ!!! TUTUP lampu tuuuuu... Cinabeng betul rupanya dia melepas kat longkang tepi rumah aku ...chettttttt... siot betul ...

Selepas habis si Usop ni mengakhiri babak dia dilongkang itu sambil menjirus air yang banyak supaya "Body Shop" itu hilang . Aku bertanya sambil ketawa guling guling aku jugak rasa marah apasal dia buang "body Shop" tu kat tepi rumah aku .....tak sempat aku nak tanya dia terus masuk ke bilik air...... besok lah aku tanya....

No comments: