WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Tuesday, May 23, 2006

Aku bedal jer


Aih ...pasal ko tetiba jer masam..malam masam pagi masam tengahari masam petang masam.... peliklah ko ni aku pun tak faham. Nak kata sewel tak juga nak kata apa ..aku pun tak tau.. Kenapalah ko ni ????... Janganlah dipendam perasaan tu ..luahkan luahkan biar ia melempah ruah seperti tsunami 2004 dulu tp janganlah dahsyat sangat.. Memang hidup ini tidak bisa memuaskan .

Selagi apa yang dikatakan hidup , segala kepuasan pasti tidak akan kunjung tiba.. ianya hanya seketika , selepas itu keinginan untuk sesuatu yang baru pasti mengetuk pintu hatimu. Tapi nak buat macammana hati orang fikiran orang mana sama dengan aku. Biarlah aku adalah aku dan kamu adalah kamu. Jangan jadikan ianya sebagai alasan.. alasan apa pulak ni ... meracau lah aku ni entah apa apa yang keluar dari kepala hotak aku ni.. alamak mata ku dah berbening bening .... Mana duit ni ...aku dah broke betul ni..alahai macammana ni... cinabeng betul weyyyyyyyyyyyyyyyy... hahahhaha aku dah sod dah oklah .. wahai blog ku nanti aku sambung balik...,.

No comments: