WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Saturday, May 20, 2006

8.30 am to 9.44pm

Huh...!!! since this morning (baru nak belajar cakap omputih hehehe )...I wake up this morning at 8.00am and go to my toilet lepas my sisa sisa toksid, after that I mandi ..mandi n mandi until I segar seperti bunga pokok Jambu Bol yang baru nak berputik.. Pas serapan n hisap rokok sebatang i pegi kat tempat mengundi... I undi (heheh undi rahsia) . Balik ke kedai pasang my komputer. Tau apa aku buat sudah pastinya mengodek setting BLOG aku hingga aku puas hati. Masih tak puas sebab aku belum tau nak tempel gambar sebagai background title aku...hmmm tak per aku akan usha kearah itu. pukul 10 pagi tadi datang seorang pompuan membawa komputer dia untuk diformat P$ 3.0 ghz ... Processor nya panas nak mampus...bila aku cek rupanya Processornya penuh dengan tebu yang sangat tebal...mana tidak panaslah benda tu sebab tak cukup udara. Aku buatlah apa yang patut sehingga lah ok seperti sediakala. Dari pagi sampai sekarang baru aku selesai .. fuyyooo rasa mau pengsan..dah lah customer berulang alik ..ada yang photostat ada yang mintak reload card macam macam ada... tak tau aku nak kata apa lagi almaklumlah bukan penulis hanya mengikut rentak hentakan jemari sahaja. ...ahhh nantilah aku sambung balik.. Eh tunggu dulu Keadilan hampir menang disini setengah daripada undi beralih kepada mereka. Di Padungan atau Kuching kalu tak silap aku Keadilan dapat 1 kerusi... heehehe DEmokrasi.. so i tak da idea lagi so cukup sampai disini....

No comments: