WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Friday, May 19, 2006

TERIMAKASIH TAK TERHINGGA

letih, muak, bosan, tp aku tetap teruskan jugak semuanya pasal benda alah yang dinamakan BLOG ni...setelah sekian lama terkial kial macam kucing berak kapur..eh kucing berak kapurkah? Ayam rasanyalah... mujurlah ada seorang hamba Allah yang mengelarkan dirinya Mr. Forensics yang sudi secara peribadi menolong aku setting BLOG ni ( terimakasih daun keladi ada masalah aku tanya lagi nanti :) ....buat masa sekarang ni apa saja yang aku ingin lakukan aku akan tempel jer kat setting Blog ni namun ada yang menjadi dan adapulak yang jadi keladi... takpa usaha itu tangga kejayaan.. masa ni beginilah wajah hensem blog aku ..tak tau selepas aku dapat PHD dalam Blog memBlog ni aku nak jadi Dr. Bedah Plastik Blog hehehhee ...itu saja setakat ini ..untuk Mr Fronsic TQ TQ TQ very strawbery... Salamm....

2 comments:

Anonymous said...

huhuhu...btw nama aku bukan mr fronsic ehh/..mr forensics..krakakaka

N.T.C @2003 said...

hehehe nanti aku ubah