WANG DAN WANGI REZEKI DI CARI

Wednesday, June 07, 2006

Kau pergi jua..nyanyian dayang nurfaizah .... seharum mawar menyusuk lembut kecorong telinga aku ketika menghentak jemari ku ke keyboard ini...lantas ku abadikan dalam jiwa ku...sayangnya harapan yang selama ini aku bawa..jatuh bedebuk ke lantai heheheh.... terasa ingin mencipta kata kata yang berpuitis disini tetapi tiada bakat ..dan akhirnya hanya kata kata ini yang dapat aku hamburkan sebagai mengisi blog ini.. kadang kadang jeles jugak baca blog orang yang penuh dengan perkataan perkataan yang cangih mangih penuh dan sarat dengan ayat ayat power.. mungkin aku lupa taruk power ranger kedalam otak aku ni..tak per janji aku hentakkan jemari aku ke atas keyboard ini dang melahirkan huruf huruf yang sepeti mana kamu orang baca sekarang ini... setelah aku carik kat google huruf huruf aka ayat ayat power ni maka disini aku terjumpa mereka tapi indonesia punya lantaklah janji aku jumpa ...so sekarang ni aku coba bermain dengan kata kata, namun terasa kaku dan jengkel lantas aku persetankan rasa rasa aneh yang bisa menghalang jalan yang baru aku selusuri untuk mencari kata kata yang akan aku lahirkan disini...wakakakakaa sambil aku meleret senyuman pudar merenung tumpul kearah kepeingan kaca bergambar aka monitor dihadapan aku ini..... hahhahaa aku sendiri pun rasa nak muntah membaca tulisan aku ini. Apa apa pun aku hanya menulis sekadar menghiburkan hati...so yang lain aku peduli apa...hheheehe tu saja lah hentakan jemari aku untuk hari ini..selamat sore bapak bapak tante tante ibu ibu tuan tuan puan puan mr mr mem mem

No comments: